Monday, October 3, 2011

Sungai tercantik di dunia ✿ Cano Crystals river

salam.

Cano Crystals River yang terletak di hutan simpan de La Macarena, Colombia adalah sungai tercantik di dunia. 





Sungai ni adalah sungai biasa sahaja tapi apabila tiba musim hujan dan musim kemarau ianya akan berubah kepada 5 warna kerana ditumbuhi dengan pelbagai jenis alga.  Tetapi keistimewaanya airnya tetap jernih. Sungguh cantik kan.. 

Kalau korang nak bercuti kat cni korang kena la datang pada masa yang tepat -musim hujan dan memarau- Dan-dan korang kenalah ambik kursus tunggang kuda luk coz kuda sahaja penggangkutan yang ada untuk sampai di sungai ni.
SUBHANALLAH.. sungguh indah ciptaan ALLAH S.W.T

8 comments:

aanie said...

dah follow sini...salam kenal..:)

✿Cik Suer✿ said...

salam kenal aanie.. thnks sudi follow belog cik suer. ^___^

Mr.Jun / Mr.J said...

eee cantik tp geli2 la cik.suer...
kuda pn kuda la jnji dpt tngk sungai nie :)

✿Cik Suer✿ said...

nti kita g sana ya syg.. honeymoon.. hahahahhaaaa... :P

NasZ said...

memang cantik la. wah.. naik kuda? macam best je. hehe.

MOHD NASER.com

✿Cik Suer✿ said...

cantik sngt.. anugerah ciptaan tuhan :)

eintan nurfuzie said...

pernah baca dalm infiniti bulan lepas ku x silap

Anonymous said...

Do you want to get lot more targeted free traffic from search engines for your website almost effortlessly? Well, with increased exposure around the internet it's possible. But most website admins are yet not aware of how to get the popularity that multiplies itself within days. As many internet marketers say, this backlink and traffic service can bring potentially thousands of visitors to almost any website. So just visit http://xrumerservice.org to get started. :)