Saturday, October 8, 2011

Bapa Liwat Bayi Berusia 23 hari

salam.


GOMBAK: Berang isteri dalam pantang enggan melayan kehendak seksualnya, seorang lelaki berusia 28 tahun bagaikan dirasuk syaitan apabila sanggup meliwat bayi lelakinya berusia 23 hari di dalam bilik di rumahnya di Taman Sunway, Batu Caves, di sini, kelmarin.

Lebih kejam apabila tangisan bayi malang yang menahan kesakitan itu langsung tidak diendahkan si bapa durjana, sebaliknya dia menjadi lebih rakus dengan bertindak menutup mulut anaknya itu menggunakan tangan dengan kuat, sekali gus menambah derita si kecil.

.
Bapa yang kejam itu berbuat demikian untuk mengelakkan tangisan bayi malang itu didengari isterinya yang ketika kejadian dilaporkan sedang berehat di ruang tamu rumah.

Sumber polis berkata, tindakan keji dan kejam itu hanya disedari ibu mangsa berusia 39 tahun kira-kira jam 4 petang apabila melihat mangsa tidak bermaya ketika mahu memandikannya.

“Si ibu terkejut apabila melihat bahagian mulut mangsa lebam. Pemeriksaan wanita itu kemudian mendapati bahagian dubur mangsa turut cedera.

sumber: Harian Metro
Bayi itu baru berusia 23 hari. Sadis sungguh kejadian ini. BODOH punya laki. Astagfirullahalazim.


✿ Da BaCa DroP La KoMeN Ye KengKawaN ✿

www.tips-fb.com

9 Org nGah Membebel²:

Mr.Jun / Mr.J said...

huhuhu kejamnya org niee.... >.<'
xda sifat manusia suda oo.... bik g mampus nie.. huhu....

✿Cik Suer✿ said...

@Mr.Jun / Mr.J huhuhu tu la kan dy.. ini la manusia akhir zaman.. huhuhu

Radsmil said...

.. klau akula hakim,, aq bgi hukuman potong je kemaluan dia.. lebih teruk dari binatang.... fuuuu,, mcm pns pula komen aq :)

✿Cik Suer✿ said...

@Radsmil tak payah la potong.. gantung sampai mati je.. xguna la org gni hidup.. huhuhu~

Media Kita said...

Astaqfirulloh, kejam sekali...

✿Cik Suer✿ said...

@Media Kita tidak berperikemanusiaan.. >.<

bella luna said...

bodoh punye manusia!!otak mana letak??lau aku jumpa manusia mcm nie,serius lau bunuh pun aku tak nyesal,.

bella luna said...

maaf komen aku terkasar, tapi aku amat marah :(

✿Cik Suer✿ said...

@bella luna memang bagus di bunuh jak org gni.. tak layak la nak hidup.. menyusahkan je.. huhuhu~