Sunday, July 22, 2012

2nd Of Ramadhan Al-Mubarak ~



✿Assalamualaikum✿

Dah masuk har ke2 kita berpuasa.. Alhamdulillah.. Setakat ini cuma berpuasa, solat dan mengaji sahaja yg blh di lakukan.. Solat tarawih belum lg.. Mungkin kerana masjid tiada di areaII cni dan juga tidak yakin bila buat tarawih berseorangan.. Al-Maklumlah selama ni hanya ikut imam jak.. Tp tak pa nti blik Tawau blh tarawih.. Ngeee ^___^

Cerita tentang TAWAU terus mengingatkan aku kepada keluarga.. SAYU rasanya hati bila berjauhan dengan keluarga apatah lagi di bulan Ramadhan ini.. Bila berSAHUR ingat rumah.. Bila berBUKA ingat rumah.. Haizzz.. Tak Sabar mau pulang suda ni.. Ermm XpaII hanya tingal beberapa hari sahaja lagi.. ehh 2 minggu lg la.. Arkkk tidakk lamanya lg.. Huahuaaaaaa...

Saya rindu keluarga saya.. MAMA saya, BAPA saya, ADIKII saya... huhuhuu.. Ya ALLAH s.w.t Percepatkanlah masamu berlalu kerana ku tidak sabar lagi berjumpa dengan keluargaku.. Amin..

Puasa mengajar kita untuk bersabar.. Jadi SURIANI bersabarlah anda kerana semua yg berlaku ada HIKMAH disebaliknya.. Amin..



P/S : Hari ni nak berbuka apa ya?? Hahaha.. baru 9:42am dah fikir nah berbuka.. Ketara sungguh tiada sabar dalam diri.. Adeiii ~ 


✿ Da BaCa DroP La KoMeN Ye KengKawaN ✿

www.tips-fb.com

Friday, July 20, 2012

Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan

✿Assalamualaikum✿


Salam Ramadhan Kepada Semua Umat Islam Di Seluruh Dunia. Marilah kita samaII memperbanyakkan amal ibadah dan meninggalkan segala laranganNYA semoga ramadhan kali ini lebih baik dari sebelumnya.. Amin ~


NIAT PUASA JANGAN LUPA YA KAWANII ~






✿ Da BaCa DroP La KoMeN Ye KengKawaN ✿

www.tips-fb.com

Wednesday, July 11, 2012

Tips ~ Coklate MiLo

✿Assalamualaikum✿


Jom Try Buat.. NyamII ~


✿ Da BaCa DroP La KoMeN Ye KengKawaN ✿

www.tips-fb.com

Monday, July 9, 2012

Barbie Semakin Tua ???

✿Assalamualaikum✿

Barbie ?? Sapa Barbie?? Barbie adalah BFF sy.. Ceciek.. Hari ini 09 Julai 2012 adalah ulang tahun hari lahir dia.. So Jom Nyanyi sesama k ~


Saeng il Chuk Ha Ham Ni Da
Saeng il Chuk Ha Ham Ni Da
Sarang Ha Neun CeCiek Shi
Saeng il Chuk Ha Ham Ni Da

Ceciek Selamat Ulang Tahun Yg Ke Teett.. Smoga Pnjg Umr & Murah Rezki.. Smoga apa yg ko impikan menjadi kenyataan.. Amin ~  Comel kan kek yg ku bg ko tu.. Heee ~ Hadiahnya nti la ya.. Blum ada masa mo g beli.. Ngeee ^___^

Ceciek Yg Sangat Comel Seperti Barbie ^___^


✿ Da BaCa DroP La KoMeN Ye KengKawaN ✿

www.tips-fb.com

Friday, July 6, 2012

Cutest Wallet

✿Assalamualaikum✿



Comel kan wallet atas tu.. 

Semua ini ada dekat Zisue Collection..

Korang blh REQUEST Design, Colour, Size, Word & Cartoon

Banyak lagi koleksi lain.. Brooch, Keychain, HP Casing dan bnyk lagi..

So mari la ramai II lawat Zisue Collection.



✿ Da BaCa DroP La KoMeN Ye KengKawaN ✿

www.tips-fb.com

Thursday, July 5, 2012

So Sleepy ~ ZzzZZzzZzzz

✿Assalamualaikum✿


Ngantok sangatII ~ Tak Tahan

Nguap pun sama ngan besar ngan mulut garfield kt atas tu ~

Mybe disebabkan semalam pas keja trus g kelas..

Ambik kelas ADOBE ILLUSTRATOR di AMC Collage..

Free je.. Dpt Makanan & Minuman Percuma lg.. 

Ada 3 hari lg kelas ni.. Adeii sanggup ka bertahan ni..

Sampai umh dalam kul 11pm.. Mandi lg segala.. SO Tido dlm kul 12 lbh..

Bangun awal pagi lak 2.. Kul 5.30am.. Haizzzz Ngantok sangatII...


SAYA MAU TIDOOOO.. k Byeeee




✿ Da BaCa DroP La KoMeN Ye KengKawaN ✿

www.tips-fb.com

Wednesday, July 4, 2012

Far Away

✿Assalamualaikum✿


Mybe I'm not always around you, That why you can't understand what I'm feel ~

:'(


✿ Da BaCa DroP La KoMeN Ye KengKawaN ✿

www.tips-fb.com