Saturday, September 17, 2011

Lawak malam² buta

Salam

Nak share ngan korang semua lawak ni.. Tegelak cik suer baca.. hahaa :D

✿Lawak 1✿
Cikgu : Encik, anak awak didapati meniru Ali dalam exam.
Bapa : Apa bukti cikgu?
Cikgu : Encik tengok soalan nombor 4 ni. Siapakah menemui Pulau Pinang? Seman tulis "Saya tak tahu" dan anak encik tulis  "Kalau engkau tak tahu, aku lagi tak tahu".
✿Lawak 2✿
Abu : Dari pagi tadi aku makan tak kenyang² je?
Ali : Kau makan apa?
Abu : Makan angin.....................................
✿Lawak 3✿
Doktor : Encik kena ambil 3 sudu ubat ni setiap hari.
Pesakit : Eh! tak boleh la doktor.
Doktor : Kenapa lak?
Pesakit : Rumah saya hanya ada dua sudu jer.

hahaha.. Benggap je lawak² ni.. 


✿ Da BaCa DroP La KoMeN Ye KengKawaN ✿

www.tips-fb.com

0 Org nGah Membebel²: