Monday, June 25, 2012

Today is My BAD DAY !!!

♕Assalamualaikum♕

Setelah bercuti selama 4 hari, Aku kembali semula ke Opis. Alhamdulillah mataku semakin putih.. Permulaan hari yang sangatII menjengkelkan.. Awal pagi td seperti biasa jalan untuk mencari rezki yg halal tp kali ini ikut bas awam jak coz bas UMS da teda.. Budak UMS kan da cuti sem. Ok d pendekkan cerita, aku salah naik bas.. Kmi nak bas yg terus ke sepanggar dan tidak melalui UMS pun.. So terpaksa la naik bas lain pas2 ambik bas lg utk p UMS.. Bila sampai UMS, aq kena jalan kaki dari gate ke bangunan canselori. Cuba bayangkan berapa juahnya, anak tangga yg beratusII tu kena di daki.. Penatnya sungguh tak dapat di gambarkan.. 





Sumber : Google Image

Pas sampai Opis dapat lak berita mengejutkan.. SatuIInya kwnku di Jabatan Bendahari ni mau Withdraw.. Sebabnya biarlah aku dan dia sahaja yg tahu.. Pujukan, rayuan, tangisanku xdpt melembutkan hati nya.. Dia tetap dengan keputusannya.. So lepas ni.. Aku tingal sorang la di cni.. SungguhII sedey hati ini.. Dah teda tempat ngadu bila di BULI.. Dah teda tempat bergaduh rebutkan Kaler merah.. Huhuhu.. :'(



Ekin ubahlah fikiranmu.. Jangan la buat keputusan itu.. Biarkan sahaja merekaII itu.. Persetankan sahaja mereka!!! Ekinnnnnnnn Jangan Tinggalkan Akuuuuuuuuu...


Aku benci MEREKA yang membuat kami jadi gni.. BENCIIIIIIIIIIIIII ~ 



✿ Da BaCa DroP La KoMeN Ye KengKawaN ✿

www.tips-fb.com

2 Org nGah Membebel²:

Rajalie Dan Siti said...

Salam....
Jangan bersedih coz setiap apa yang berlaku kat kita pasti ada sebab musababnya dan pasti ada hikmah yang tidak kita ketahui. Sabarkan hati kay.....

✿Cik Suer✿ said...

@Rajalie Dan Siti : Hanya ALLAH sahaja yg tau kesedihan ni.. Huhu..