Saturday, June 30, 2012

Hatiku ~ Hatiku ~ Hatiku

✿Assalamualaikum✿

Kenapa mesti salahkan SAYA..
Kenapa mesti marah pada SAYA..
Kenapa mesti lepas geram pada SAYA..

SAYA kah yg sebabkan semuanya terjadi...
SAYA kah yg paksa kamu itu ini..
SAYA kah yg melarang kamu buat itu ini...

Kamu tahukah HATI SAYA sakit setiap kali kamu buat begitu...
Kamu tahukah KEPALA SAYA pening bila kamu buat perangai..
Kamu tahukah KEBENCIAN SAYA terhadap kamu menebal bila buat gni..

TOLANGLAH FAHAM SAYA.. 
TOLONGLAH BUANG SIKAP ITU..
TOLONGLAH ..... TOLONGLAH ....

Jangan salahkan SAYA bila SAYA tibaII hilangkan diri..
Jangan salahkan SAYA bila SAYA tibaII menjauhkan diri..

TANYALAH DIRI KAMU.. 
Tanyalah apa yg telah kamu buat pada SAYA..


SAYA AKUI HATI SAYA TERLALU SAKIT SEKARANG INI !!!!!

1 comment:

E said...

huuuu..kecewa btl ni tau suer..
chill babe.. :D