Sunday, January 8, 2012

"Penderitaan"ku Berakhir

♕Assalamualaikum♕

Tamat suda "penderitaan" ku selama 2 bulan ni.. Adakah betul ayat yg aq guna tu betul?? Penderitaan~ Ektuali bkn penderitaan tp itu adalah pengalaman yang sangat2 berharga dalam hidupku. Bkn hanya diriku tapi kengkawan2 ku yg lan jua.. Masa, Kepenatan dan Keletihan semuanya menjadi satu kenangan terindah. Ku tak sangka 2 bulan berakhir dengan begitu cepatnya.. Masih bnyak lagi yg ingin aq pelajari tetapi masa telah merampas segalanya. 

-GEMmis BPS 05-

Kenangan berada di Borneo Paradise Beach Resort sangat2 ndah bagiku. Pelbagai ilmu dapat ku pelajari samada yg pernah ku lakukan mahupun tidak pernah ku ketahui. llmu yg ku timba di disana telah banyak mengubah diri dan attitudeku.. Ku semakin yakin pada diri. Ku tidak sangka yg aq dapat lakukan tp disebabkan sokongan kengkawan dan para trainer kesayangan ku, aq dapat lakukannya dengan sangat cemerlang. Antara contohnya adalah aq telah memenangi pertandigan yg tidak pernah ku lakukan.. Aq adalah the winner of Story Telling. Sungguh tidak ku sangka aq dapat buat di depan lebih dari 200 org.. Itu adalah kemunculan pertamaku dan aq akan lebih yakin lagi selepas ini. InsyaALLAH ^-^

Yg plg tidak dapat ku lupakan adalah kawan2-sahabat2 ku ketika di sana. Especially my Diamondians. Aq harap hubungan kami akan berterusan sehingga akhir hayat kami. Amin~ Diamondian adalah anugerah terindahku selama berada di BPS. Kami bersatu hati walaupun terlambat tp kami mampu buktikan yg kami dapat lakukan.. Daripada Company yg terakhir kami meningkat dengan drastiknya pada saat2 terakhir. ALhamdulillah kami berada Top 3.. Kawan2 kamu semua the best.. I Love & Miss u all.. 

Top Diamond Corp
Atas Kiri : Ustazah Liyana, Deela, Hati, Ting, Iffa, Syasya, Jane
Tengah Kiri : CT, Gugurl, Nad, Shana, Hanim, Q, Suer, Nono, Rara, Aza, Jaja
Duduk Kiri : Harry, Bart, Sifu, Ronny, Fred, Wan

Sifu Kamalruzaman adalah trainer kesayangan kami. Dialah yg mengajar kami untuk berdikari.. yang mengajar kami erti hidup sebenar.. Tagline yg plg kami suka dan telah menjadi tagline Company kami adalah "Break The Rules" After that kami da tak takut sapa2 lagi dan disebabkan itulah kami menjadi winner disetiap pertandingan.. Thanks alot Sifu Kamalruzaman.. We Love u~ 

Kemenangan drastik yg kami perolehi dan menjadikan Stock market Company kami naik secara drastik sehingga menndapat tempat ke3 adalah :
  1. Matching (1)
  2. Story Telling (1)
  3. Acapella (1)
  4. Western Dzikir (4)
  5. Bidding Tender (1)
  6. Poem & Pantomime (1)
  7. Choral Speaking (1)
Congratez for u all guys.. We are The Best.. 
To the Top ~ Be The Top ~ Top Diamond !!
Gud Luck for our Training Part II
Keep in Touch Diamondians
♥ I Love & Miss u all ♥

GambarII dan videoII nanti sy upload lagi erk..
COz skrg semua folder picca tu hidden.. 
Nak cari balik luk.. K.. 
Tunggu Video n  Picca baru ya..

No comments: