Tuesday, March 20, 2012

New Job Responsibilities

♕Assalamualaikum♕

Ini adalah sambungan dari entry sebelum ni. Nak tau aku dapat Jabatan mana? Nak tau tak? Nak la ba.. Ngeee.. 

Setelah pelbagai tomahan dan sindiran ku terima akhirnya ku dipindahkan ke Jabatan yang sangat-sangat aku harapkan. Jabatan itu ada kena mengena dengan bidang pengkhususan yang aku pelajari ketika aku di zaman Universiti dahulu. Aku telah di pindahkan ke Jabatan Bendahari Universiti Malaysia Sabah. Hanya tuhan sahaja yang tahu betapa ku bersyukur sangatII dengan perpindahan ini. Penderitaan ku selama sebulan akhirnya berbaloi jua. Alhamdulillah ~ Syukur sangat-sangat.. ^__^

 
sumber : Google Image

Aku ditempatkan di Seksyen Terimaan jabatan ini. Walaupun baru seminggu lebih aku di sni tapi aku rasa best sangat coz tekanan pun tak banyak. Colleagues pun semua nya ok and sporting. Bahagia sanagtII. Alhamdulillah ~ Smoga kebahagiaan dan kegembiraan ini sampai tamat aku menjadi apprentice di sni.. Amin~ 

SahabatII aku pun suda mulai senyum dan ketawa hariII disebabkan mood ku yg sentiasa happy. Terima kasih ya kawanII coz menemani ku di masa ku susah.. Kamu lah sahabat Sejatiku dunia akhirat.. Amin.. ^__^

Ok la sampai cni dulu ya.. Nak sambung keja lagi.. Nemoo curi tulang nti kena marah oleh boss.. Ngeee ^___^


1 comment:

[sutera kasih] said...

aikk knapa ko daling..mcm sedih jak critamu ni d sana..diorg buli ko ka?huhu..bykkan bersabar yaa..nnti kalo kmi p ums, kmi lawat ko ya :)