Wednesday, June 6, 2012

Terasa Diri Ini Tidak Disayangi Lagi

♕Assalamualaikum♕
06 June 2012 ~ Genaplah usiaku 25 Tahun.. Allamdulillah ku masi bernyawa lagi.. Ku masi di beri peluang untuk bernafas di Bumi Allah S.W.T lagi. Syukur ke hadrat ilahi. 

Di hari yang penuh bermakna ini aku sepatutnya berasa bahagia ataupun gembira tapi hati ini terasa sungguh tidak tenang.. Jiwa ini terasa sungguh kacau.. Semua kerja hanya bertaburan di atas meja.. Tiada mood mahu menyiapkan.. Kenapa semua ini berlaku di hari ini?? 

Semua fikiranku tertumpu pada satu nama MOHD JUNAIDY JUMAHAT~ Kenapa?? Sungguh sedey hati ini.. Sungguh sebak dada ini.. Airmata menitis di pipiku.. Kenapa dia menghilang.. Ucapan dari kawanII semua telah ku perolehi.. Tapi dari dia lgsg tiada.. Tiada kol dan tiada msj lgsg. Aku hanya perlukan wish sebagai tnda aku sentiasa di ingati. Tapi aku rasa aku suda tidak ada makna lagi bagi nya..

Apa yang berada dalam fikirannya?? Aku tahu dia tiada masalah krdt.. Dia sedang on9 tapi lgsg tidak menyapa aku.. Kenapa?? Sakitnya hati ini.. Sedeynya ku rasa saat ini.. 

aaaaarrrrgggghhhhhh !!!!!!!!!!!!!!!

No comments: